Innostusta viestintääsi

Nappaa täältä luettavaa ja kuunneltavaa
iloksi ja inspiraatioksi matkalle kohti valoisampaa viestintää.

Podcast-vieraana

  • Alma Talentin Jargonmankelissa testattiin, osaako Kati puhua sisältöstrategiasta ilman sivistyssanoja. Kuuntele itse ja poimi samalla parhaat tärpit siihen, miten asiakaslähtöinen sisältöstrategia kääntyy kasvuksi?
  • Business FM:n haastattelussa Kati pääsi puhumaan yhdestä lempiaiheestaan, eli siitä, mistä mistä sisältöstrategiassa on pohjimmiltaan kysymys: Osa 1  ja Osa 2

Videot & webinaarit

  • Miten myyviä tuote- ja palvelukuvauksia kirjoitetaan? Tsekkaa tallenne yli 800 osallistujaa kuulolle houkutelleesta ja huippupalautteet saaneesta webinaarista. Tuotettu yhteistyössä Paytrailin kanssa.
  • Kati on innostanut osallistujia Markkinointi-instituutilla asiakaslähtöisyyteen useita kertoja. Maistiaisia saat tästä webinaaritallenteesta.
  • Myös videomarkkinointi voi olla strategista. Katso tallenne Katin seminaarialustuksesta.
  • Verkkokauppiaankaan ei kannata unohtaa sisältömarkkinointia, sillä Kati näyttää tässä webinaaritallenteessa, että sisältömarkkinointi on verkkokauppiaan salainen ase.
  • Ja tässä tallenteessa Kati puhuu siitä, miten asiakkaat johdatetaan ostoksille verkkokauppaan

Kirjat

Sisältöstrategia – asiakaslähtöisyydestä tulosta

Syksyllä 2017 ilmestynyt, Johdata asiakkaasi verkkoon -kirjan uudistettu painos tarjoilee tietoa ja työmalleja asiakaslähtöisen viestinnän ja markkinoinnin tekemiseen.

Kirjaa on kiitelty helppolukuiseksi ja koukuttavaksi digitaalisen ajan markkinoinnin käsikirjaksi ja se oppikirjana useassa korkeakoulussa.

Toisena kirjoittajana on Valorian perustaja Kati Keronen – joka tulee mielellään teillekin pitämään innostavan alustuksen asiakaslähtöisestä, strategisesta viestinnästä ja markkinoinnista.

Johdata asiakkaasi verkkoon

2013 julkaistu Johdata asiakkaasi verkkoon voitti Kultasulka-palkinnon 2015 ja oli sen vuoden vaikuttavin suomalainen markkinointialan kirja.

Kirjaa ei myydä enää, sillä vieressä esitelty Sisältöstrategia on tästä teoksesta uudistettu painos – jossa on jotakin vanhaa, mutta myös paljon, paljon uutta verrattuna tähän Kati Kerosen ensimmäiseen kirjaan.

Koulutukset

Näin kirjoitat myyviä tuotekuvauksia -koulutuksessa poraudutaan siihen, miten tunne ja järki yhdistyvät sisällöissä – ja miksi niiden yhdistäminen myy. Pyydä Kati opastamaan tiimiäsi – saatavilla on joko 3h opastus tai koko päivän sparraus, jossa jo kokeillaan oppeja käytännössä.

Viestintä asiakaskokemuksen ytimessä puheenvuorossa Akaassa Kati inspiroi yrittäjiä asiakaskokemuksen kehittämiseen viestinnän avulla ja jakoi ideoita asiakaskokemusta parantavan strategian ja vuorovaikutuskulttuurin rakentamiseen.

Tavoitteita kohti vievä viestintä koulutuksessa Porissa Ella taustoitti viestinnän roolia onnistumisen ratkaisijana ja kertoo 4 vinkkiä, miten viestintää voi valjastaa auttamaan tavoitteiden saavuttamisessa.