Vaikuttava viesti

Innostus, sitoutuminen tai ostopäätös edellyttää, että ihminen vakuuttuu viestistäsi. Haluat varmaankin sisältöjä, jotka tuottavat tuloksia?

Vaikuttava sisällöntuotanto lähtee ihmisymmärryksestä

Nykyisessä informaation täyteisessä maailmassa asiakkaat voi voittaa puolelleen vain heille aidosti merkityksellisellä ja arvokkaalla sisällöllä. Jos viestintä ei vastaa tarpeisiin, se kaikuu kuuroille korville. Viestintä vaikuttaa, kun se koskettaa ihmistä samaan aikaan tunne- ja järkitasolla. Sen vuoksi vaikuttava sisällöntuotanto lähtee syvästä ihmisten tunteiden ja tarpeiden ymmärtämisestä.

Vaikuttavuus syntyy

  • Syvästä ihmisten tarpeiden, kokemusten, tunteiden ja tavoitteiden ymmärtämisestä.
  • Kyvystä jäsentää viestistä ihmismielelle luonteva ja tunnetason yhteyttä rakentava.
  • Selkeästä, ymmärrettävästä ja asiakaslähtöisestä kielestä.

Tiedämme, kuinka tehdä tuloksellista sisältöä

Sisällöntuotanto

Asiakastarinat, asiantuntija-artikkelit, blogikirjoitukset, tiedotteet, verkkosivut, videokäsikirjoitukset. Tuotamme moninaiset työelämän tekstit sisältöosaamisella, jota ei kuulemma saa mistään muualta.

Oppaat ja myyntimateriaalit

Olemme tuottaneet organisaatioille kymmeniä vaikuttavia oppaita, whitepapereita, raportteja, videosarjoja ja myyntimateriaaleja. Yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa tuotamme materiaalit konseptista valmiiksi tuotokseksi.

Sisältösuunnitelmat

Autamme muuttamaan yksittäiset sisällöt vaikuttavaksi sisältöjen kokonaisuudeksi, jolla vastaat asiakkaiden kysymyksiin ja rakennat asiakkaalle hänen tarpeisiinsa vastaavan sisältöjen polun.

Asiakkaidemme kertomaa

”Voi miten ihanasti olet sanaillut. Sulla on kyllä sana hallussa. Tästä tuli hieno referenssi ja case-tarina, jota jakaa ilolla.”
Palvelupäällikkö referenssitarinasta
”Tämä on ihan älyttömän hyvä! Visuaalisuus on hieno ja tekstiä juuri hyvä määrä. Tätä on todella mukava lukea. Olen niin tyytyväinen ja innoissani tästä. Tätä on todella hieno lähteä jakamaan.”
Markkinointipäällikkö toimialan trendiraportista
”Halusin tilata tämän nimenomaan teiltä, koska toivon tämän menevän kerralla maaliin. Teiltä tiedän saavani valmiin tekstin, jota ei tarvitse kirjoittaa itse uusiksi.”
Viestintäpäällikkö sisältömarkkinointiartikkelista

Vaikuttava sisältö tuntuu

Vaikuttavan viestinnän konkareina autamme sinua tuottamaan kanaviisi sydämiin käyvää sisältöä, joka ei jätä kylmäksi.

Ajatuksiamme vaikuttavasta viestinnästä

Viestinnän herättämä tunne määrittää toiminnan

Pehmeänä kuorena pidetty tunnetaso on tulevaisuuden vaikuttamisen kovaa ydintä. Tutkimukset osoittavat tunteen ohjaavan ihmisen toimintaa paljon enemmän, kuin mitä rationaalisuuden…

Lue koko postaus
Viestinnän herättämä tunne määrittää toiminnan
Mitkä ovat tämän ajan tärkeimmät viestintävälineet?

Mitkä ovat tämän ajan tärkeimmät viestintävälineet?

Ihmisymmärrys ja visio. Ihmisymmärrys, empatia, tuo viestintään merkityksen ja visio työlle ja jokaisen energialle suunnan. Vasta näiden jälkeen tulevat kysymykset…

Lue koko postaus

Miksi viestissä pitää olla sydäntä?

Viimeisen viikon aikana merkityksellisen viestin voima on näyttäytynyt itselleni jälleen erittäin vahvana. Millaisen reaktion ja vaikutuksen voikaan saada aikaan, kun viestissä…

Lue koko postaus
Miksi viestissä pitää olla sydäntä?